Mamma har åkt.

I tisdags kväll kom mamma, Ellas mormor, ned och myste med oss. Hon stannade till idag, så har nästan precis varit och lämnat henne vid tåget. Känns tomt här nu igen, dagarna går ju så himla snabbt. Så mamma det var underbart att ha dig här och du är välkommen När du vill. Ella längtar efter dig! :)

Det är ändå skönt att tåget går relativt fort ned hit och tar man flyget går det ju ännu fortare.

Hon tyckte att Ella blivit jätte stor, och hon låg hos mamma och skrattade jätte mycket. Så söta tillsammans.
Och hon har ju verkligen växt (Ella alltså :P) och kan ju nu verkligen le, gurgla, skratta till och hon sprattlar som aldrig förr! :)
Hon är idag 8 veckor och 1 dag. Så snart 2 månader.

I onsdags var vi och hälsade på mitt gamla jobb, Tetra pak, och alla var jätte glada att vi kom. Hade ju lovat att komma och hälsa på och det är klart jag håller vad jag lovat, och det var verkligen jätte kul att träffa alla. Man saknar ju verkligen kollegorna och jobbet.

Alla ville hålla i lilla gumman och hon var så snäll. Hon somnade till och med i Michaelas famn! :) Så Michaela din tur nästa! ;)

Sedan har vi varit ute och gått långa promenader och umgåtts på tu man hand, jag och mamma. Men såklart Martin saknades, som alltid när han inte är där! :)

Man längtar så himla mycket nu till våren och kunna gå ut och gå utan att tänka på att man inte kan gå överrallt då dem plogat dåligt.

Lite bilder som alltid! :)

Blä blää du kan inte ta miig!!











Haha supermaaaan!!





Pappa fick en kram innan han skulle åka till jobbet igen.






Brukar lägga Ella på magen några minuter per dag så hon kan träna på nacken och ryggen, och hon är verkligen såå himla duktig.








Hej då sålänge! :)




Kommentarer
Michaela

Väldigt söt, men tror jag väntar några år med barn :)

2010-02-05 @ 14:44:34
Anonym

Gud va lik hon är dig!

2010-02-07 @ 12:45:34
Ewa Esbjörnsson

Så trist att inte jag var här och fick träffa lilla Ella. Hoppas att du snart kommer tillbaka o hälsar på. / Kram fr Ewa

2010-02-08 @ 15:45:28
Johanna - mamma till Leia

åh så söt! :)

2010-02-08 @ 22:31:41 | http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback