Äntligen har Ella lite att göra.

Igår var vi hemma hos Martins kusin och hämtade hem ett babygym och en sängmobil. Så nu kan äntligen gumman ligga och titta på något när hon vaknar och även när hon har ätit kan hon ligga vid gymmet. Dock var detta gym inte det vi skulle haft egentligen. men det andra hittade dem inte pinnarna till, så dem skulle höra av sig om dem dök upp.
Tycker det är skönt att man har släkt och vänner som man kan låna saker utav. Dem används ju ändå så kort tid och det är väldigt dyrt.

Skall ned och handla batterier idag så både mobilen och gymmet kan låta och spela musik. Det uppskattas säkert. Så fort hon såg det så började hon le. Nu är det verkligen så himla mysigt när man kan få dem där underbara leendena och gurglen. (vet dock inte hur man skriver, men ni vet säkert vad jag menar)

Jag gjorde ett eget gym till henne innan, haha. Hängde upp en sån mobil i ett snöre i vardagsrumsdörren!:) Var inte världens bästa men det fungerade ändå.








Gumman har varit jätte duktig inatt. Vi nattade henne vid 22:00 tiden igår, och så sov hon nästan hela natten. Gick upp med henne ca halv sju. Visst, hon har låtit lite och man har trott att hon vaknat. Men annars har man fått sova väldigt länge:) Tack prinsessan.








Var så gulligt. Jag la henne i hennes säng igår kväll så hon kunde få titta lite på mobilen. Sedan när jag kom tillbaka låg hon med armen runt sin lilla kanin :)






Världens bästa pappa och världens bästa dotter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback