Dags för att fräsha upp sig till sommaren! :)

Igår natt var Ella lite ledsen och hade nog lite magknip. Gick upp med henne kl 0400 och la mig i soffan för jag ville att Martin skulle få sova. Jag la mig i soffan med Ella och masserade hennes mage. Hon somnade till lite och jag med men efter någon halvtimma vaknade hon igen och skrek. Tycker så synd om henne för man vet inte vad man skall göra för att få henne att må bättre. Vi vet ju hur jobbigt det är att ha magont, men för henne måste det vara värre då hon inte vet vad det är ens.

Men på dagen sen och natten till idag har gått jätte bra igen. Så hon somnade för kvällen kl 21:00 och vaknade inte förrens 0200 och därefter kl 0630. Martin gick upp då då han åkte till friskis för att träna innan jobb. Så duktig. Vi har lovat varandra nu att vi skall komma iform igen. Så vi har målet att känna oss nöjda med oss själva i maj :) Jag gick ut på en lång promenad efter att jag matat gumman. Så blev en rask takt i ca en timma. Sedan skall Martin och jag göra övningar här tillsammans på kvällen.

Martin har ju, som skrivet innan, bytat jobb och har nu tjänstebil. Vi har därför gjort oss av med både Volvon och Saaben vi hade innan och köpt en Seat Leon till mig som jag kan ha om jag skulle behöva åka iväg någonstans. Blir ju inte mycket åkande just nu, så vi kände att saaben blev för dyr för att bara stå.
Men vi var iallafall och tittade på en ny tjänstebil som Martin skall få välja i Augusti/September i söndags.

Ella mår väldigt bra annars och hon blir bara större och större. Skall iväg på kontroll igen nu på torsdag, blir nu varannan vecka istället för varje. Men denna gång skall vi mer prata med mig som mamma, hur allting går och hur jag känner. Skall även väga och mäta gumman också. Alltid lika roligt när man skall göra det, så man ser att allting är okej och att hon växer och står i. Men det är det ingen tvekan om att hon gör! :)

Min vackra familj.





Bilen som vi förmodligen skall välja!:)








Kommentarer
Faster Marianne

Så söta ni är allihopa. Längtar efter att få hålla henne! Kramar till er alla!

2010-02-09 @ 14:19:00
Caroline - Mamma till Julia

ja söt e juh bara förnamnet :)

2010-02-15 @ 23:00:01 | http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback