Hon somnade till Celine Dion.

Nu är vi vakna och pigga. Var uppe en gång i natt och sedan sov vi till halv nio. Lyx lyx!

Satt och funderade på om vi skulle åka till ikea för att se om där finns en liten hylla som man kan sätta upp på väggen. Hade velat sätta en massa små ramar och foton på den. Men nu när jag känner efter känns det sådär.

Så får se vad vi hittar på, måste åka och handla till både barnkalaset på fredag och släktkalas på söndag, så antingen det eller handla byrå? :)

Tagit lite bilder på Ellas rum nu, och tycker det känns lika bra varje gång vi går in dit och i och med att vi fått upp grinden i hallen här uppe också så är det roligare att vi kan leka i hennes rum. Jag bara längtar till vår fina tavla kommer till vardagsrummet, men i och med att det tagit sån tid att få den än sålänge, så ska jag inte vara allt för exalterad att få den idag heller. 

Just för tillfället sitter Ella i mitt knä och håller nästan på att somna till Celine Dion - The reason. Den underbara låt vi hade på vårt bröllop. (Hon har somnat och ligger i sin säng)

 

 
Det som saknas är gardiner och en liten vägghylla som hon kan ha lite fina foton på.







Klart lillsessan ska ha sitt egna fina rum nu när hon snart är 1 år!



Kommentarer
Jennie med två knäppa barn..

Super fint det blev.. Jag röstar för ett Ikea besök, sen svänger du in om stoff o still och frossar i underbara tyger..

2010-12-08 @ 11:29:46
Martina - Mamma till Ella

Tack så mycket, faktiskt super nöjd! Ja, jag funderar på att åka dit ändå, Ella har precis sovit också så skulle vara perfekt.



Gör du idag då? Kram.

2010-12-08 @ 11:47:51 | http://frumammapappabarn.blogg.se/
Jennie edinge

Vi har bara varit hemma på fm, va inne i Malmö 13:30, för att ta proverna på dante ang blödarsjukan..( Teddy och pappa Christoffer har det).. Får se om det blir dagis imorgon pga tär lite hängig, hoppas på det, sugen på baby rytmik med dante på biblan.. Middags inbjudan kommer i jan, e helt bokade nu fram till jul.. Massa kramar..

2010-12-08 @ 15:09:04
Sanna Mamma Till Skrutt

Åhhh vilken fin, väggordet eller vad kallas dom?

Antar att du beställt den, men vart? den var nog den finaste jag sett:)

2010-12-10 @ 20:42:16 | http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback