Underbar och nybadad.

Ella och jag åkte iväg till Ikea, men blev tyvärr inget bord och stolar då stolarna var slut, och kände därför inte för att handla bordet heller.
Dock kom vi därifrån med en hel del tavelramar, två stycken ramhyllor fast denna gång i svart då jag hade tänkt att vi skulle ha det i vårt sovrum, spegel till hallen och lite små saker.

Har varit en härlig dag även idag. Var ute en sväng med Martin och Ella också och åkte lite pulka och var sedan och hyrde film. Night and Day, ändå helt okej, men Cameron Diaz är jag inte riktigt ett fan utav.

Ella har slagit sig, två gånger på bara några timmar. Hela hakan i soffbordet så hon började blöda i munnen :/ Fick riktig panik får jag säga i och med att man inte varit med om det innan, men det slutade blöda fort och Ella blev glad rätt så snabbt. Måste ha varit att hon bet sig när det hände, ush lillhjärtat, får inte skrämma upp oss sådär. Andra gången var också i bordet men denna gång slog hon i huvudet, får skaffa hjälp till henne om det fortsätter. :)

Innan Ella somnade vid sju tiden, så badade hon och jag. Så himla mysigt att göra det ibland, men hade dock velat ha ett större badkar så hela familjen fick plats. Får bli nästa projekt. Skaffa jacuzzi, till vårt nya hus, som vi förhoppningsvis kunnat köpa om några år. Blir perfekt, älskar framtidsplaner.

Blir som sagt familjen på nyår och det kommer bli super mysigt. Äntligen få vara bara vi och njuta riktigt rejält och fira in underbara 2011. Måste ändå säga tack så hemskt mycket för förfrågningarna vi fått om att fira tillsammans med er mina vänner, men denna gång vill vi som sagt vara Vi!

 

 
Hon fick en liten bula när hon slog sig i bordet, som ni ser är det ett litet litet sår.


 
 

Stor och liten. ♥

 
Underbar och nybadad.
 
  

Nu säger vi godnatt för denna dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback