Härliga torsdag.

Nu har vi haft vår underbara tant Louise på besök och ätit en himla massa nyttigt. Wienerbröd är väl inget socker och fett i väl?

Ella har blivit så mammig på sistone så varje gång det kommer någon så blir hon så klängig och ledsen. Men så efter ett tag så blir hon sitt lilla vanligt jag igen, dock vet jag inte om hon kanske börjar få mer tänder? Hon har varit rätt så gnällig dem senaste dagarna och har fingrarna i munnen nästan hela tiden. Det återstår att se, förra gången tog det en himla tid innan dem äntligen kom upp. Hon somnade i min famn medans jag och Louise (Louise) pratade högt, haha. Och det är inte ofta hon gör det, så man vill nästan inte lägga henne i sängen utan sitta och hålla henne tills hon vaknar. Men nu ville jag ha lite tid med bara Louise också.

Ella sov ungefär en 40 minuter och efter det har hon varit vaken hela tiden. När Louise åkte hem efter några timmar hade det precis börjat bli mörkt, men då bestämde sig jag och Ella för att gå ut och göra snön lite.
Blev lite gungande och så lite lek i snön och sedan fort in, Ella blev jätte kall och röd om kinderna så då var det dags att gå hem. Dock inte blivit någon pulk inhandling heller, men snön kommer vi kunna njuta utav länge länge till.

När vi kom hem lånade jag en spade av grannen så man kommer in och ut från oss utan att behöva få med sig halva snön in.

Nu i skrivandes stund har Ella precis somnat, var och satte på henne pyjamas och värmde välling sedan tog det inte lång stund innan dem undebara små blå släcktes för idag. Dem ser vi igen imorgon, kanske i natt, vem vet. Men imorgon är det en ny dag med nya möjligheter och Martin kommer hem, kan ju inte bli mycket bättre än så.

Ha en underbar kväll och sov så gott.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback