Personen i vårt liv.

Min underbara älskling. Du kämpar och står i på jobbet och är en helt otrolig man och pappa. Det finns då ingenting som denna person inte klarar av och allt du gör, gör du med 110 procents styrka, om inte mer. 

Du förgyller våra dagar och man skrattar och gråter tillsammans, och när du är borta och jobbar räcker det att jag tittar på vår underbara Ella här hemma så ser jag dig i henne. Vet att det har varit mycket resande och det har varit riktigt kämpigt för oss alla tre, men vi är så vana att ha dig här hemma. Du kämpar för Oss, att vi ska ha det bra och inte behöva stå utan tak.

Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig älskling! Säger det tusen gånger om dagen, att jag älskar dig, men det räcker inte, för jag vill kunna visa och säga det ännu mer.
Din familj är och kommer alltid att vara stolta över dig.  ♡

Vi älskar dig till månen och tillbaka flera gånger om. 


Detta är kärlek och inget annat.




Kommentarer
Martin

Tack älskiling.

Vilka värmande ord, vi kämpar tillsammans!!!



Tänker på er varje sekund!



Jag Älskar Dig och Ella.



Martin, från ett snöigt Stockholm.

Älskar Dig Mest, klick..=)

2010-12-06 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback