Mörkt redan vid fyra.

Nu har vi invigt pulkan och det gick super bra. Hon tyckte att det var roligt men hon blev så kall om kinderna och man såg på henne efter bara några minuter ute att hon hellre ville in till värmen. Och vem vill inte det egentligen?

Jag tog på mig mina täckbyxor och sprang upp och ned för backen ett antal gånger så det blev lite åk i backe också, men hon tyckte att det var roligt när jag sprang på plan mark med henne. Mest jag som tjoade men det var super mysigt. Känns så himla konstigt men ändå så underbart att man själv får dra sin egna lilla dotter i pulka. För inte så många år sedan åkte man ju själv när mamma drog en, och ville bara att det skulle gå fortare och fortare och mamma sprang och slet och var helt varm när hon kom in. Och det var precis som jag var när jag kom in.

Ska ut imorgon igen och åka så hon får göra det när det är ljust istället, hann bli mörkt innan vi kom ut. Dock blir det ju mörkt redan vid fyra tiden.

Efter att vi lekt lite här inne så hoppade vi båda i badet i nästan en halvtimma och nu sover Ella och jag sitter här. Jag satte upp gardiner i vårt sovrum och det var på tiden, och det känns nästan som ett helt annat rum. Tänk att ett par gardiner kan göra så mycket? Nu är det bara lite foton och annat som ska upp på väggarna både i vårt rum och Ellas. 

Till vardagsrummet har vi ju beställt en stor tavla på Ella som nästan ser ut som att den är ritad och i svartvitt. Tyvärr blev det något halvtokigt med hela leveransen så dem skulle skicka en ny och på det fick vi 25 procent rabatt. Hoppas bara att den kommer i denna vecka så man kan få upp den och hoppas såklart att den blir precis som vi vill ha den.

 
 
En super nöjd med overallen, och perfekt med reflexer.



Kommentarer
Maria - mamma till Maja

Herregud vad stor hon blivit! Snart blir hon ju 1 år! :)

2010-12-06 @ 21:29:36 | http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback