Kalas för hela slanten

Fick besök av Jeanette och Louise innan, hade med sig pizza hade dem också. Så onyttigt och så gott. Tanterna fick mysa med mammiga Ella, klänger på mig som en igel när det kommer folk, men så efter ett litet tag märker hon att det inte är någon fara och blir sitt vanliga lilla jag. Jag kunde tillochmed åka och hämta ut ett paket på posten.

Tavlan har kommit, och den är så jäkla häftig! Så nöjd är jag och den ska upp imorgon förhoppningsvis om grannen kan komma in och hjälpa oss, har ingen betongborr.

Vi åkte faktiskt iväg till Ikea ändå och skönt var där då det inte alls var mycket folk. Bra tid är nog vid halv två tiden, lite på eftermiddagen. Hittade tavelhyllorna jag letat efter, så köpte två vita som ska upp i Ellas rum så fort som möjligt. Sedan blev det lite små saker som två svarta förvaringslådor till Ellas leksaker, två julklappar till busan och lite ljus.

Ush, jag vet inte vad det är, men jag har inte känt att jag har varit en rolig mamma dessa dagar. Allmänt trött och hängig men att jag verkligen försöker hitta på saker hela tiden ändå för att inte tänka på det. Så jag tycker så synd om Ella, vi har inte lekt lika mycket som vi brukar och jag hatar att känna så. Men igår tog vi iallafall igen det genom ett långt mysigt bad tillsammans.

Jag är trött konstant känns det som och man känner sig aldrig Riktigt utvilad fastän man fått sova en hel natt. Vitaminbrist eller bara vädret?

Imorgon kommer iallafall älskling hem igen, och det ska bli underbart och på fredag blir vår sessa hela 1 år och då blir det kalaaas för hela slanten!


Underbara ni!



Kommentarer
Jennie edinge

Nä,, e bara bebisen i din mage som spökar;-)).. Tar du mitt xtra namn slår jag dig hårt på smal benet:-)). Kände osså så innan jag började jobba, tror det är kroppens sätt att ställa in sig på livet efter en låååmg semester..

2010-12-09 @ 08:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback