Jag ser det snöar, igen!

Ännu en härlig morgon, förmiddag och även eftermiddag. Åkte iväg med Ella och handlat ballonger, ljus och lite annat till hennes kalas som hon ska ha nästa fredag, för då fyller nämligen älsklingen hela 1 år. Glömde dock det viktigaste, två ståstjärnor till Ellas rum, men får åka imorgon. Ska till Ellas gudmor imorgon och fira henne, hon fyllde år igår. Så det blir lite lek och mys där och sedan ska vi försöka in om Coop och köpa pulkan, för nu kan vi inte skjuta på det längre. Snart är det säkert blask och sol igen, iallafall vad som stod på vädret.

Jag har även inhandlat en kjol som jag tyckte Ella ska ha på sig då vet dock inte vad hon ska ha till den men det löser sig. Köpte även ett var vita strumpbyxor och två par vita strumpor/sockor med såna prickar under, gu vet inte vad det heter? (Men ni förstår nog vad jag menar) så hon inte går och halkar runt här hemma.

Blev även ett par vinterskor som jag hoppas nu att jag inte fryser i (bilden nedanför från Dinsko). Dock brukar jag frysa ändå oavsett sockor i eller inte, men men det är jag.   

Warm lined high boot


Ella var såå himla duktig och så snäll hela tiden som vi gick i butiker. Hon busade med kassörskorna och en kund som stod i kön. 


Hon ville så snällt ge flaskan till damen som stod i kön.


Den fina kjolen blir det på kalaset.


Jag ser det snöar, igen! Mysigt. 



Kommentarer
tessan

vilken fin kjol =) hon kommer nog bli jätte fin på kalaset =)

2010-12-03 @ 22:14:06 | http://tovasmamma.blogg.se/
lejjne

jag har likadana skor babe :) köpte dem förra året - och köpte lika dana i år igen.. hehe.. köpte till en varm sula också eftersom det är syntetskor. PUSS

2010-12-06 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback