Im flying, my heart is taking over.

Im Flying, My heart Is Taking Over, The World Is Flashing By, Higher, Higher, Higher!!

Så mycket tankar som går runt i huvudet.

Ett år sedan har gått sen man fick den nu så stora tjej, som bara blir större och smartare och mer och mer medveten för var dag som går.

Kommer ihåg när jag låg i den trånga sängen på patienthotellet med Martin på ena sidan och Ella i sin säng sovandes på andra. Vi låg och tittade på finalen av idol när Eric Grönwall vann med låten Higher. Kände bara hur alla känslor gick runt i kroppen, och man var så varm, så fylld av kärlek. Vi hade blivit tre och känslan finns kvar som om det var igår.

När hon las på mitt bröst för första gången, hon var så fin. Hon var allt man någonsin kunnat önska sig och hon var vår, Är vår. Martin och jag har skapat denna lilla underbara ängel. Frisk, 10 fingrar, 10 tår och så fint mörkt hår. Hon andades så varmt och hon doftade underbart.

Martin sträckte fram sitt finger mot Ellas hand och hon greppade tag i det som hon aldrig gjort annat. Den bästa känslan brukar Martin säga, och han brukar tänka tillbaka till just det ögonblicket. Just när hon tar tag i hans finger, Den känslan kommer sitta kvar hela livet.

Första gången man riktigt fick hålla om henne, när hon fick ligga på mitt bröst och känna min värme mot hennes. Vi kunde ligga en evighet och bara va. Det var vi, för evigt, och det är vi för alltid!

Martin åkte hem till hos oss för att hämta nya kläder, jag sitter och ammar Ella och då kommer Higher på tvn för andra gången. Jag fick så svårt att andas och jag tar direkt upp telefonen och ringer Martin. Det enda jag får fram är gråt, gråt som aldrig slutar. Jag var så lycklig! All känsla, allting man varit med om, alla intryck och upplevelser under hela förlossningen. Det var en sån häftig känsla och allting var så perfekt. Martin var en kämpe där inne på förlossningsrummet, vi kämpade tillsammans och all kärlek gjorde att allting gick så bra. Han fanns vid mig hela tiden och jag är så stolt över honom. Jag är stolt över oss, alla tre! Utan all denna kraft och riktig kärlek som vi ger varandra varje dag hade jag aldrig klarat detta.

Jag älskar er, min underbara, fantastiska familj. Jag älskar att älska er, för evigt, för alltid och i all öändlighet.




20091210 - Ella Tindra Lönneström



Kommentarer
Jennie edinge

Och jag lovar, efter tre år är just denna känsla ännu större, och med andra barnet, är lyckan ännu mer överväldigad, att man e kompletta, lyckats igen med ett skapande som inte är av denna värld!!!! Kr

2010-12-11 @ 06:05:42
Miki

Aaw vad fint, grattis till lilla tjejen!

2010-12-11 @ 20:10:01 | http://mikissurroundings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback