Hoppas det lyfter.

Nu har mamma och Lennart åkt hem för detta år, hoppas på att flyget startar när det ska nu, så tradigt att behöva vänta.

Har haft så trevligt som varje gång dem kommer hit och lekt så mycket med Ella att hon precis har slocknat i sängen. Hon sover så bra nu om nätterna och det har säkert mycket med att hon leker dagarna i ända och blir väl helt slut på kvällen. ♥

Vi var hos svärmor igår och åt god mat med underbart sällskap. Kyckling, ris gräddsås och gele. Det är det bästa med hela julen, att man vet hur god mat man får efteråt när man ätit den ständiga julmaten och istället för att föräta sig på den så får man kyckling, himla bra tradition får jag säga. Efterrätt blev gröt, hallon, glass, marränger och chokladsås. Var så gott som det låter.

Denna jul har gått så fort, som alla andra. Men det var super kul att få ge bort julklapparna i år för dem vi gav bort var mer personliga. Massa nya fina foton till Mamma, svärmor och Jeanette och sedan fick dem bebisboken som vi suttit med nu i flera månader för att hinna bli klara med, och det var super kul att se hur glada dem blev.

Martin skjutsade mamma och Lennart till Sturup för en stund sedan, så ska försöka ta mig tid att duscha och göra mig lite i ordning, om det inte kommer någonting annat i vägen. Brukar bli så när det gäller mig, fixa undan kläder som ligger kors och tvärs, alla leksaker och disken. Hade tänkt att bege mig till center syd en stund för att se om där finns något på rean, även fått en himla massa presentkort till Ella på alla möjliga affärer, så hoppas jag hittar något. Behöver kläder nu till dagis, 7 februari.

Ikväll hade vi tänkt beställa hem thaimat och bara slänga oss i soffan och kanske hyra en film. Fick en DVD i julklapp, så får inviga den.

Ha en super söndag.


 
Den underbara klänningen och strumpbyxorna Ella fick i julkapp ska självklart invigas. Kladdis efter pepparkaka.

 
Ja, så sitter pappa Alltid när han dricker glögg. Inget fel, inget fel alls.


 
Älskade Ella och älskade mamma.





 
Fina mamma ♥

  

Underbara Ella. Vi alla älskar dig så.

 
Hej då för denna gång. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback