Hon älskar musik hon med.

Godförmiddags folks. För tillfället sitter jag och lyssnar på Justin Bieber (?) och Martin ropade precis från nedanvåningen att Ella dansar där nere! Gullunge. Älskar musik precis som sin mamma.

Om en liten stund hade jag tänkt att ta med mig Ella till ikea och strosa runt lite. Fick presentkort av svärmor till Ella, så jag hoppas jag hittar någonting behövligt. Vill ha ett bord och två stolar till hennes rum så hoppas vi hittar något fint.

Martin ska iväg och spela tennis med Andy, en kollega. Han brukar göra det en gång i veckan. Så tänkte att det var en bra ide att vi också åker iväg en stund.

Ska försöka hitta mig två bingolotto också, då vi kände oss lite sugna på och spela imorgon. Och förhoppningsvis vinna lite pengar?

Nej, nu ska jag klä på mig och sedan Ella.

Ha en super onsdag.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback