Fotbollsproffs redan nu.

Snart är Martin hemma, sitter på flyget nu. Så jag ska sätta på maten och i dag blir det annat än tacos som vi brukar ha på fredagar. Tyvärr blev jag super sugen på det bara för det. Men det blir istället fläskkotlett med pommes och kantarellsås. Inte helt fel det heller.

Ella och jag har spelat lite fotboll och försökt hålla henne vaken för hon är så himla trött nu. Men helst vill jag vänta att natta henne iallafall till halv åtta. Men det får vi se hur det blir med det, kan ju inte hålla henne vaken om hon verkligen verkligen vill sova.


Fotollsproffs redan nu.



Kommentarer
Jessica

så duktig hon är stora tjejen :)

2010-12-04 @ 10:16:17 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback