Det blev ännu bättre.

Nu äntligen kan jag skriva på bloggen igen. Allt gick bättre än förväntat och han blev så paff, och hade inte anat någonting.

Vi hade planerat en överraskningsfest för min bror som fyllde 30 år i onsdags. Så vi har varit uppe i Sthlm sen i måndags så jag kunde hjälpa till med mat och annat som behövdes göras. Vi ordnade med plockmat som ostpaj, lufttorkad skinka, soltorkade tomater, pasta med pesto och en himla massa annat som var så gott.

Andreas blev så himla överraskad och blev precis som vi hade planerat fast bättre. Sandra, hans sambo, hade sagt att dem skulle åka hem till mamma för lite fika och att mormor och farmor och farfar skulle vara här. Men istället var vi 30 pers som skrek GRATTIS när dem kom innanför dörren och sjöng Ja Må Han Leva.

Så nu kan jag lägga ut bilder och skriva igen. Grattis igen Andreas!!





Surpriiisee!!







Bror och farfar är väldigt seriösa.

Sandra och Andreas.










Kommentarer
Jennie edinge

Hehe.. Som ord polis och syster till en kändiskock, undrar jag bara hur luft smakar?? Paj och skinka vet jag, men hur serverar man luft?? För med rätt krydda kan jag tänka mig att det är supergott;-)).. Skoj att det blev lyckat!! Kram

2010-12-20 @ 15:31:44
Jennie edinge

Hehe.. Är jag full eller har du ändrat inlägget.. Va tvugen att läsa det en gång till, få jag ty kre det var så roligt( ja,, tråkig humor)).. Eller är jag så full så här 19:30 en måndag kväll, att jag bara inbillade mig vad där stod.. Nu blur jag lite rädd... Hilfe hilfe;-))

2010-12-20 @ 19:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback