Baka, baka en massa kaka.

Nu har jag äntligen bakat mina efterlängtade lussebullar. (Jennie, dem blev goda, jag lovar) Hade i kesella för första gången. Tog en himla tid att baka idag då man hade ett sött litet troll som ville ha uppmärksamhet emellanåt. Vi kunde bada och mata mellan jäsningarna, så Ella somnade vid åtta och jag kunde därefter fortsätta.

Åkte iväg med Ella lite innan sex tiden och handlade saffran och allt annat som behövdes. Känns inte speciellt kul att åka ut med bilen i detta väder, för man känner direkt att den slirar. Snöat nästan hela dagen och ska nog snöa resten av veckan också.

Blir antagligen inget babycafé imorgon om vädret är detsamma som nu, så får isåfall ta en lite kortare runda till Ica max för att se om där finns någon pulka, tydligen har dem tagit slut direkt. Men jag hoppas på att jag kan ge mig iväg då det var ett tag sedan vi var där.

Nu har jag precis duschat och hade tänkt lägga mig i en tom, kall rent av tråkig säng nu när Martin inte är hemma. Hoppas på att somna fort.

Sov så gott.


Utanför på vårt bort som vi glömt (?) att sätta in i förrådet. Där kan man iallafall se hur mycket snö vi har på ett ungefär.  



Kommentarer
Jennie edinge

Kräver bevis på att de blev goda;-))

2010-12-02 @ 06:40:46
Tant linda

Fusk tant Linda vill också ha lussebullar! Nu får ni allt spara ett par till mig med :P puss

2010-12-02 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback