Babypulkan.

Nu är pulkan babypulkan äntligen inhandlad, men hade även velat ha en som jag kunde sitta bakom henne så vi kunde åka tillsammans, men det får bli efter att vi provat denna. Ella fick sitta i den direkt så hon fick känna på den lite. Dock höll hon nästan på att somna i den då hon verkligen hållt sig vaken nu i flera timmar och i bilen på väg hem slocknade hon. Kunde bara lägga henne i sängen så somnade hon direkt, så det blir att åka efter att hon vilat och fått i sig mat.

Snöar gör det också, har nog snöat hela natten och nu är älskling på väg till Stockholm. Alltid ska det var sånt skit väder att köra i och man är alltid lika nervös när man vet att han är på vägen. Dock kör han med en kollega så dem kan byta av, men ändå.

Han ska få sin Froosh bil inbytad mot en helt ny BMW som han fått välja själv, så det ska bli himla kul att se den. Dock vet jag inte riktigt om den är stripad ännu, men snygg kommer den bli.

Nu tänkte jag få i mig lite att äta och sedan fixa här hemma. Ha en bra dag.

Haha, vadå butter? Hoppas hon blir piggare på att åka i backen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback