Ystad Saltsjöbad

Äntligen har vi bokat! Nu får jag och Martin vår efterlängtade dag/kväll/natt för oss själva som vi bara kan rå om varandra. Den 10 september åker vi dit och Ella får vara med farmor hela kvällen, det kommer hon säkert uppskatta väldigt mycket. Får dem mer tid med varandra också och lära känna varandra mer! :)

Vi la till två behandlingar som vi får när vi kommer dit och sedan trerätters middag senare på kvällen. Kan nog inte bli mer behövligt för oss båda.

Denna behandlingen blev jag så sugen på då jag pratat länge om en ansiktsbehandling, och Martin den under.

Face Aroma 50 min
Detta är en ansiktsbehandling som inleds med ryggmassage. Vi använder Decléors underbara aromterapi med fuktighetsgivande produkter. Du får rengöring, peeling, ansiktsmassage, ansiktsmask och handmassage. Vi avslutar mede BareMinerals vårdande foundation.

Jordaniens Guld 50 min
Unna dig en kroppsinpackning med lera från Döda havet. Vi peelar kroppen med salt från Döda havet sedan packas du in med den läkande leran. Vi avslutar med en härlig bodylotion




Kommentarer
jessica

ja vi kommer nästa gång. nikki hade sovit dåligt så hon låg o sov ända till kl 11. :)

2010-08-13 @ 10:42:35 | http://iiicaa.blogg.se/
Matilda

Underbart ställe! =)

2010-08-13 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback