Västra hamnen

Solig dag, men det hade inte smhi lovat, utan där va det mulet och regn. Har inte sett något regn än? Vi åkte iallafall iväg till västra hamnen. Hämtade upp svärmor i stan och gick sedan en lång promenad runt hela hamnen. Handlade först lite fika och satte oss och njöt av den fina utsikten och solade lite. Var länge sedan jag och Martin fått se just solen. Så nu äntligen.

Ella fick åka både gunga och någon annan slags platt sak man kunde sitta på och få fart på, så Martin fick bli den som puttdae på. Lite svårt att föklara men vi båda tyckte den var rolig iallafall :) Ella kommer vara helt slut när hon kommer att följa med mamma till lekplatsen när hon är lite större, för då blir det ingen lugn stund kan jag lova :)

Efter detta begav vi oss hemåt för att få en skymt av solen även där, men då gick den i moln. Men vi satt ute och läste lite och Ella tränade på att dra sig fram, duktig flicka. Och nu ligger båda mina älsklingar och sover så gott. Jag kunde slumra till en stund men vaknade att ett himla oväsen utanför så gick upp hit istället.

Hoppas ni också haft en underbar lördag. Ikväll skall vi ge det ett nytt försök med att grilla.

Lite bilder från dagen.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback