Något vid sidan av

Ella skall vara överrallt, och då menar jag Överrallt. Och kommer hon inte dit hon vill så börjar hon gnälla tills man hjälper henne. Men helst av allt vill hon vara uppe, antingen gå eller vara uppe i famnen. Så det är lite gnälligt i huset för tillfället, iallafall när hon inte får som hon vill.





Tidningar är en favorit. Riv, kasta och skjuta iväg det är nog det bästa hon vet. Så när man tar bort dem små bitarna av det hon har rivit så hon inte tar det i munnen, ja då blir det ett himla liv. Hm, vem är chefen hemma hos oss? Ja, inte är det hennes föräldrar iallafall.



Mulet och grått idag med ja, inget ovanligt. Vaknade i natt av att det regnade in och blev livrädd. Droppade något så högt att både jag och Martin hoppade upp ur sängen. Eller hm, jag bankade på Martin så var väl därför han hoppade till, haha.

Skall invänta Martin från första dagen på jobbet nu efter semestern. Skall ut pch springa i skogen hade vi tänkt. Får turas om då någon måste gå med vagnen och jag har inte sprungit på jätte länge så får se hur det går.

Har funderat lite på om jag kanske skall börja spela fotboll här i Lödde, har ett lag som nyligen startat och kanske kunde gå dit och träna någongång, skall försöka få med mig Jeanette också ;)
Fick också höra någonting om Beachvolley som Matilda hade anmält sig till och frågade om jag ville följa med, men får se då jag hade riktigt haft det i tankarna. Men man kan ju alltid prova och se om det är någoting man vill fortsätta med. Har även velat gå på någonting med musik, har gjort det innan rätt så mycket, men vet inte riktigt hur man skall gå vidare med det. Får sätta mig här någondag och sitta och söka lite olika saker och se om där är någonting som skulle vara kul. Martin kanske skall börja spela fotboll igen och skulle vara kul om man själv också hade någonting man kunde sysselsätta sig med vid sidan om allt annat.

Nej, nu har Ella tråkigt så får väl gå och underhålla henne. Ha en toppen dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback