Girls, girls girls.

Gårdagen var verkligen så trevlig. Catty, Malin med lilla Alwin i magen, Jessica och Nikki kom igår vid halv sju tiden och hade med sig ett par jätte fina blommor och en kopp med tallrik till. Så ska ta en kopp te ikväll för att inviga den :)

Jag hade lagat räkgryta med ris, och efterrrätt blev chokladmousse med crisp. Ella var så himla trött vid sextiden så jag la henne i vagnen så hon kunde få sova en liten stund. Men så vaknade hon såklart när dem kom så hon blev ju lite chockad och ledsen när hon väcktes men det blev omvandlat till skratt och lek efter ett tag. Nikki fick även prova på Ellas gåstol och tyckte det var jätte kul då hon märkte att hon kunde ta sig någonstans, så det blir säkert deras inköp härnäst.

Malin hade redan ätit med sina föräldrar så hon kunde springa ifrån lite om småtjejerna behövde lite lek, så vi andra kunde äta. Så tack så mycket gumman:)

Nikki somnade när hon hade fått i sig lite mat så vi ordnade en liten mysig hörna till henne så hon fick sova en liten stund innan dem skulle åka.

Så vid tio, halv elva tiden begav dem sig med bilen hem igen och Ella hade somnat i hennes säng och sov enda till klockan halv åtta i morse, så det kunde inte bli ett bättre slut på dagen. 
Tack så mycket tjejer!!

Idag kommer Ellas och min favorit hem, blir säkert sent i kväll men han kommer hem iallafall. Så idag blir en lugn dag hade jag tänkt. Ella ligger och sover nu och jag hade tänkt att lägga mig i soffan och kanske vila lite.























Kommentarer
jessica

Det var en jättetrevlig kväll :)

2010-08-30 @ 11:06:51 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback