Snabbvisit.

Idag har jag träffat världens bästa Malin. Hon kom och hämtade mig och Ella så vi kunde åka och fika, hon fick även träffa Martin då hon inte gjort det innan så vi kom överens om att Malin och hennes kille ska komma ned till oss i början på september så vi kan ha en liten parmiddag och även åka över till Köpenhamn.

Malin skall ha barn i November så hon är så fin i sin mage, blivit så stor sens jag såg henne sista gången. Längtar lite tillbaka faktiskt, men det är väl inte så lång tid tills det börjar bli dags för nästa :)

Är precis hemkomna ifrån Ellas gammelmormor/morfar och har fikat och pratat en massa. Kul att få träffa min morfar nu då det aldrig blir av annars. Han kan tyvärr inte ta sig någonstans och behöver ha syrgas 24 timmar om dygnet så detta passade mer än bra.

Imorgon åker vi hemåt. Åker då vi blir klara i morgon bitti. Så 60 mil har vi framför oss och hoppas allting går bra, men om Ella är som hon alltid är så kommer det gå finemang.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback