Sångstund och lek.

Idag har vi varit och sjungit på babycafét. Var jätte mycket barn och mammor där så det var lite svårt att köra namnleken då man inte hade någon aning om vad alla barnen hette, men det gick så bra ändå och var väldigt trevligt. Dock tråkigt nu när dem har bytat lokal då det inte alls finns lika mycket utrymme där som innan. Känns som att alla går på varandra när man helst vill sitta tillsammans allihopa, men det blir nog bättre.

Jag har suttit på Tradera hela eftermiddagen känns det som, förutom när jag var och storhandla. Tycker det är så himla kul och sitta och buda då det finns så fina saker. Fick hem ett par skor till Ella som jag vann häromdagen. Super fina och helt oanvända med lappen fortfarande kvar, fick betala 46 kronor, så blev ett riktigt bra fynd och mer skall där bli.

Imorgon skall Ida och hennes Tuva komma hit på besök. Och Martin åker även iväg imorgon igen, och denna gången till Sthlm med jobbet. Skall ha konferens där torsdag-fredag, så det blir en sen älskling man får hem då.

Varit och hyrt en film, Invictus. Och Ella har precis somnar. Så nu skall jag ned och förbereda för bakad potatis som jag hade tänkt att vi skulle äta nu ikväll.





Där är dem nya skorna. Max och Maya, super söta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback