Öppna förskolan

Har varit på öppna förskolan med Ella idag, och där var jätte trevligt. Lite äldre barn var där också men en var lika gammal som Ella. Vi satt och pratade lite och sedan gick vi in i en annan sal och sjöng. En massa låtar jag inte kände igen men som Ella glatt klappade och var med på. Hon var dock redan trött när vi kom dit då hon alltid brukar sova en, en och en halv timma efter att hon ätit på morgonen och nu fick hon inte den sömnen, men det gick så bra ändå. Men så fort jag satte henne i bilen så somnade hon.

Vi var även ute och gick en lång runda när Martin kom hem fastän det regnade. Ella hade det bra då hon låg i en varm, torr vagn. Tror nästan att det har regnat hela dagen idag, och då menar jag verkligen öst ned. Bara hoppas att det är uppehåll på lördag när jag och Martin skall över till Köpenhamn och Bakken.

Imorgon är det dags för babycafé igen och då skall vi göra avgjutning av våra småttingars fötter så det skall bli väldigt kul, har velat göra det länge nu men aldrig tagit tummen ur.






Kommentarer
Matilda

Alltså världens sötaste barn!!! :)

2010-08-19 @ 07:45:06
Catty

haha vad mysigt det låter :) skulle gärna vilja träffa er nu någon dag :)

2010-08-19 @ 07:54:57 | http://catty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback