Mamma,Mamma

Hon sa det faktiskt igår, Mamma. Och idag har det kommit jätte mycket. Låter iallafall som att det är en blandning på mamma och namnam :) Hoppas jag får med det på film idag. Hon gör något jätte sött med tungan när hon säger det så man blir helt tokig. Tog in henne till oss i morse vid halv sju tiden så hon fick ligga och mysa med oss båda innan vi alla gick upp då Martin skall upp till Örebro för att träffa en kompis, så han är borta hela helgen. (Kommer sakna dig älskling) Och så låg hon och gjorde det där söta med tungan att jag höll på att dö av skratt. Lilla loppan kan då få en trött mamma och pappa att lysa av lycka.

Ella har vaknat dem senaste dagarna vid sex, halv sju tiden på mornarna, så det är bara att raska upp ur sängen, ta upp lillan ur sängen, och Så startar morgonen.

Nu har hon precis vaknat ur sin lilla förmiddagslur, för jag kan höra henne prata i rummet bredvid :) Underbart att hon är så glad varje gång hon vaknar. Tittade in precis och då sov hon som en stock, trodde jag, men så nästa sekund är hon hur högljudd och pratglad som helst.

Så idag ser schemat ut såhär:

• Mata Ella
• Lämna filmen på Ica (The Bounty Hunters, inte att rekommendera).
• Iväg till Burlöv center för att hämta upp min iphone.
• Nova Lund och titta i affärer.
• Lämna tillbaka för stora kläder jag köpt till Ella
• Hem.

Trevlig fredag allihopa.





Kommentarer
Johanna - mamma till Leia

sv: Det är så skönt att slippa gå upp på nätterna ju :) här är vi lite bortskämda med det, leia har sovit hela nätterna mest hela tiden :P Men det vore skönt om hon kunde sova till sju nåndag :P

2010-08-27 @ 15:31:03 | http://johannaostblom.blogg.se/
Jessica

Vi ses imorgon Ella // Nikki :)

2010-08-27 @ 21:03:13 | http://iiicaa.blogg.se/
Anonym

Vi ses imorgon Ella // Nikki :)

2010-08-27 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback