Malmöfestivalen

Ja, det blev att vi körde in dit och gick en runda. Blev det vanliga, att åka in för att äta :) Jag tog en Langos och Martin provade något med oxfilé med choklad, ingenting att rekommendera. Choklad? var det ens det i och oxfilén var torr och senig, så fick bli en langos för hans del också. Träffade på Elin, Fredrik och Matilda i mat oset, visste inte riktigt vad dem skulle ta för mat men det blev iallafall en sån med oxfilé för Elins del, men hon tyckte inte heller att den var god, så Elin, lyssna på oss nästa gång, haha.

Blev en lite nap för hela familjen när vi kom hem och nu är Martin iväg och dömmer match. Han är hemma vid halv nio tiden och då hade jag tänkt att vi skulle titta på film då jag precis fått Ella att somna, hon var så himla trött att Ingenting var roligt och allt hon ville ha var välling och få sova. 

Blir Valentines Day till film idag. Så hoppas den är något att se. Var iallafall bra skådespelare med om jag inte minns fel.

Imorgon beger vi oss till Bakken för en heldag, med en massa karuseller och god mat. Kan inte fatta att det är ett år sedan vi stod på landet och sa ja till varandra, det är för mig en gåta hur fort det kan gå? Ella låg i magen och var i femte månaden, och nu är hon ute hos oss och är redan 8 månader. Familjen min är den bästa som finns ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback