Lot´s of things to do.

Idag har jag varit med Ella på center syd och inne på name it och handlat lite nytt till hennes garderob. Fick ett presentkort igår från farmor, faster och Danne och känner man mig rätt så är jag nere direkt och handlar upp alltihopa! Älskar och handla kläder, och speciellt till henne.
Detta var det jag köpte idag.



Skulle ha träffat Elin idag men blev inställt då Fredrik blivit sjuk tyvärr, så därför bestämde jag mig för att åka ned och handla detta istället. Martin skulle dömma match idag så jag åkte in om där först och tittade lite, man blir så sugen på att börja själv så vi får se hur det blir med det. Så dumt, då både damerna och herrarna tränar exakt samma dagar så det blir ju lite svårt när man har en liten också, men grannen skulle kolla upp vilka tider så vi får hopaps på att det är innan eller efter.

Imorgon skall jag träffa en tjej som heter ida och hennes dotter som är 7 månader nu. Skall träffas i folkets park och fika lite och sedan på tisdag öppnar ju babycaféet här igen så då blir det att springa där och på onsdag kommer tant Louise ;) på besök och sedan är det torsdag och café igen, så har att göra nu i veckan och det är skönt.  
Jag och Martin firar även bröllopsdag nästa söndag, helt sjukt hur fort det har gått, så vi har bestämt att vi skall åka till Bakken (ungefär som tivoli i köpenhamn) och ta en heldag där på tu man hand så får Ella vara här hemma med farmor sin! :)




Ella ääälskar och äta mammas mobil.




Kommentarer
caroline

ja vilket bra val vi gjort =) så söt hon är er lilla prinsessa. Snygg shopping. ha en trevlig söndags kväll. kram

2010-08-15 @ 21:54:12 | http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback