Godmorgon kära ni.

Var uppe vid 06:00 idag och då var Ella piggelin. Kände att det var lite jobbigt att gå upp direkt då vi är så vana att hon sover enda till 07:00-07:30, så har blivit extremt bortskämda. Kan verkligen inte klaga på hennes sovrutiner, somnar alltid innan klockan 22:00 och sover sig genom hela natten och så får hon två utvilade föräldrar på köpet.

Nu sover hon dock igen och jag sitter och väntar på att vi skall iväg till BVC klockan 10:00. Lite nervös över hur håret kommer att bli idag också, men jag tror säkerligen att det kommer bli riktigt fint, iallafall vad jag hoppas. Jag får säga till dem att inte göra någon konstig frisyr som dem alltid brukar göra när man är hos frisören. Skall fönas in och det skall fönas ut och det är ett himla rundande med deras borste så man inte ser riktigt klok ut när man går därifrån. Bättre att man ser direkt hur det ser ut och hur man själv brukar göra hemma, för annars måste man ändå hem, tvätta håret, torka och platta för att se hur det verkligen ser ut.

Skall kanske in till Malmöfestivalen ikväll med Jeanette då hon slutar kl 20:00 så kunde Martin ha Ella här hemma. Men om det är sånt här väder som det är just nu så har jag ingen lust att åka in och stå och frysa. Hon hade varit inne där igår med Ellas farmor men där var det bara en massa strunt och höll nästan på att flyga iväg. Det värsta möget hon varit med om som farmor sa, haha. (Ja, på ett ungefär iallafall)

Lilla loppan och älsklingen hejar på när mamma klipper gräset.




Kommentarer
Jeanette - Tävling pågår

lyx att somna så länge ;) Vi har i en lang period varit uppe kl 5. Som tur är är hon nu uppe kl 6 det är litt båttre tycker jag

2010-08-25 @ 11:50:33 | http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback