Avgjutning

Gjorde avgjutning av Ellas fot idag på babycaféet. Skulle ha gjort handen, men efter att tredje gången blev förstört så tog vi foten istället. Haha, Ella tryckte i sina fingrar alla tre gången så det blir inte så bra, men fotavtrycket blev jätte fint så vi får hämta dem i nästa vecka. Så får vi försöka på nytt med handen, för jag vill verkligen ha det också, så kan man hänga upp dem bredvid varandra på väggen.

Efter det gick vi och fikade och var lika trevligt som vanligt, Ella ville dock inte sova i vagnen men var ändå så trött så det mesta löser sig när vi sätter oss i bilen, då slocknar hon på två röda. Hon håller på och vänder sig till mage hela tiden och kryper uppåt/inåt i vagnen så det blir inte mycket sömn fö den lilla damen, haha.

Ut i skogen när vi kom hem och jag sprang 2, 5 km och känner mig väldigt nöjd. Martin har nyss kommit hem från första fotbollsträningen på mer än ett år och det hade gått riktigt bra, förutom att han var helt slut när han kom hem, men det är ju så det skall vara. Skall ju kännas att man gjort något.




Kommentarer
ellenojag

Jag var också lite orolig över allt hår som jag tappade.. men frisören sa att det var helt normanl, för oftast tappar man nätan inget hår när man är gravid, men sen efter förlossningen så tappar man allt man skulle tappat de där 9 månaderna... så inte konstigt att det känns som man ska bli flintis!

2010-08-20 @ 01:19:36 | http://ellenojag.blogspot.com
Catty

Haha hon är SÅ söt i sina klänningar :)

2010-08-25 @ 15:23:55 | http://catty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback