Absolut ingenting.

Har verkligen inte gjort någonting idag, inte ens tagit mig utanför dörren. Har kännt mig allmänt hängig och trött och inte alls på humör idag och vädret gör det ju inte bättre. Hur kan det regna så mycket som det gör? Här nere brukar det aldrig regna såhär utan brukar nästan alltid vara fint väder med strålande sol. Så det är tydligen uppåt som solen bestämt sig för att ta sin plats.  

Ella har iallafall varit på ett strålande humör och krypit omkring och varit där hon egentligen inte skall vara heller. Nu blir det mycket springande och hålla koll hela tiden, men det tycker jag är himla roligt också, för det är nu det roliga börjar. 

Skulle ha kollat på film idag, Farsan, men det blidde inte så då vår playstation inte tog den brända skivan. Vår dvd gick i sönder lite innan vi flyttade hit, men så kom vi på nu att vi kunnat använda playstation för att titta på film sålänge och det fungerade jätte bra när vi tittade på Avatar, men så nu bestämde den sig helt plötsligt för att inte ta den brända skivan. Fick låna en annan också utav Jeanette och Danne men den kom vi på att vi sett när vi satte in den i spelaren, så nu satte jag mig här i stället och Martin kunde titta på sina hästar på tv.

Imorgon skall jag och Ella på öppna förskolan som öppnar imorgon, dock är där äldre barn också, men det skall nog bli trevligt.

Det roliga är att Ella använder inte napp egentligen, men så ibland så har hon den i munnen en stund, spottar ut den för att sedan krypa och hämta den igen.  










Kommentarer
ellenojag

Du har säkert hört det förut, Ella har såå jäkla fina ögon!!



Tänk så olika det kan vara med tänder... tycker Ellens ploppar upp titt som tätt, nu hade jag/ellen kunnat tänka oss en lite paus på tandfronten ;)

2010-08-17 @ 21:59:48 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback