Springer iväg.

Ännu en promenad i det fina vädret. Träffade även på två vänner som också fått barn nyligen och deras sambos. Så det var kul att prata lite bebisprat! :)

sedan har vi faktiskt inte gjort så mycket mer idag. Ella har sovit och vi har sovit nu på dan men blev väckta av en konstig man som stod och skrek utanför fönstret.

Dagarna bara springer iväg och snart får man träda in i vårt fina radhus för att verkligen få flytta in. Jag längtar iallafall väldigt mycket.

Bara en fråga för er som har små. Vad brukar ni göra om dagarna? Leker ni mycket med era barn eller låter ni dem lika i gymmet eller vad gör ni? :)

Fick precis höra av Martin att Ella tagit i sina tår för första gången! Han stod och bytade blöja på henne. Så gulligt!! :) 



 









Kommentarer
Elin

jag brukar prata med henne en hel del även sjunga lite hehe det tycker hon e skoj =) mens en har jag henne mkt i babygymmet också hur gör du själv?

2010-04-16 @ 18:16:42
Maria

Det blir ju minst en promenad om dagen. Antingen själva eller med föräldragruppen. När vi är hemma blir det lite olika.. Hon älskar sitt babygym så det blir lite tid där i varje dag. Att sitta i babysittern är också en av favoriterna. Annars hänger hon med mig.



Bärselet använder vi också ganska ofta. Där hänger hon bra och är riktigt nöjd. Johan är bättre på att "leka" med henne men jag försöker jag också! :)



Kram!

2010-04-19 @ 09:56:56 | http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback