Solen kallar istället.

Idag skulle jag egentligen ned på babycaféet som vi har här nedanför oss, men känner inte för att sitta inne när det är sådant fint väder ute. Verkar knappt blåsa någonting heller så det blir en långpromenad idag med.

Jag har knappt varit här nere på caféet at någon konstig anledning, men det har inte varit så jätte roligt har jag tyckt så har nog därför blivit att jag inte riktigt haft lust att ta mig ned dit. Plus att nu så kommer vi att flytta och har läst om en öppna förskola där så kommer nog bli bättre. En kompis till Martin som också har barn berättade att det tydligen var jätte bra där och följer gärna med mig dit när vi kommit i ordning. Så jätte snällt :)

Men jag har en väldig tur nu får jag väl säga ändå. Martin är hemma så hela familjen är samlad och vi kan gå ut och gå och bara vara hemma och mysa. Så jag njuter så mycket jag kan nu.

Ella är jätte duktig med smakportionerna också. Så himla roligt för hon verkar verkligen tycka att det är gott. Så får hon ca i tesked och så sköljer vi ned med lite vatten, så det fungerar jätte bra.
Imorgon skall vi ge henne potatis med morot. Smakar väl ungefär samma som den med majs i. Barnmorskan tyckte att det var en bra idé att vi tog dem "mindre goa" och gav henne nu i början. Så hon vänjer sig. För sen kan det bara bli godare :)

Martin hade tydligen en favorit när han var liten och det var visst ärtpuré. Ush, jag som själv inte ens tycker om ärtor nu :)

Vi har ännu inte kommit till ikea. Ska ju köpa en stol och lite sånt till Ella men det är ingen brådska.

Nej. Nu kallar solen utanför fönstret.





Ella och farmor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback