Då var man hemma igen.

Och nu blir det full fart framåt. Packa packa packa. Flyttdagen börjar närma sig med Stora kliv. Den tolfte maj får vi nycklarna till vårt nya boende.

Vi har ju som som sagt varit i Sthlm över påsken och några dagar till och släkten har fått sett Ella för första gången och alla ville hålla henne! :) Hon har varit jätte duktig.

Hon var även en pärla på att åka bil. Hon sov nästan 45 mil och därefter så blev det väl lite jobbigt att bara sitta och var lite ledsen, men det fixade vi med lite mer mat och lite lek i baksätet.

Ella fick träffa sin morfar (min pappa) som för någon månad sedan fick en stroke. Han har blivit mycket bättre och har även lärt sig att gå skapligt igen. Men var dock väldigt tråkigt för mig att se, då man inte visste hur han skulle se ut. Men han är väldigt stark och kommer klara detta galant. Du är bäst pappa.

Jag har även träffat Malin som jag inte träffat på flera flera år och det var jätte kul och prata en massa minnen och även massa nytt som hänt i våra liv.
Träffade även Lejjne och Johanna och var också jätte mys. Alltid kul att få träffa vänner som man inte kan träffa lika ofta i och med att man bor här nere, men vi har fortfarande kontakten och får försöka träffas så ofta det går. vet iallafall att Malin kommer att komma ned! :)

Kom hem igår eftermiddag och det kändes väldigt skönt då man ändå tycker det är skönt att vara hemma där man har allting.

Men som sagt nu börjar det jobbiga, men även det roliga. Packningen!!

Lite bilder från dagarna som gått.

















Kommentarer
Maria

Skönt att det gick bra att köra med Ella i bilen.. Vi har åkt 25 mil med Maja. Hon sov som en stock hela vägen :)



Kul att flytta! Vi flyttade nyss (1 år sen) men vill typ redan flytta! Vill köpa hus, men det är ju bara en dröm om man bor i sthlm!



Vilka härligt blåa ögon hon har eran gofis! :)

Kram!

2010-04-08 @ 10:11:36 | http://familjemys.blogg.se/
Ewa Esbjörnsson

Hej! Så söt hon är, hon ser så nöjd ut. Och hårbandet sen... Hoppas att du kommer och hälsar på så jag får träffa er då jag tyvärr missade er senast ni var här.

Lycka till med flytten! Kram från Ewa

2010-04-12 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback