Aromamassage

En hel dag utan älskling och dotter. Hur skall detta gå? Har inte varit ifrån Ella mer än någon timma.
Skall iväg till stan vid 11:00 tiden med Jeanette och shoppa lite och därefter antingen någon fika innan vi skall ned till västra hanmnen för att få min efterlängtade massage. Tack älskling :)
Vill även tacka tjejerna!
Sedan efter detta blir det ett restaurangbesök på mando, så detta kommer bli jätte mysigt, fastän jag såklart kommer att sakna mina små älsklingar.

Som sagt första gången jag är ifrån så länge. Hade sagt till Martin innan att visst skulle det vara skönt att komma bort och göra någonting då man varit hemma i 4månader nu, men ville inte ha någon övernattning så detta blir en perfekt dag. Synd bara att det inte är det bästa vädret för att gå i stan i, men får klä på sig lite extra bara.

Nu sitter jag här själv, då familjen gick ut för att ta en promenad med svärmor och att jag skulle få vara lite själv och dusha och lite sådant. Tåget går 11:00, så snart dags att göra sig iordning :)

Ha en toppen dag alla.

Ella är redo för att ta en långpromenad. Så trött.






Kommentarer
Hanna, mamma till Ellen

Vilken mysig dag du har framför dig, massage och Mando.. det blir inte så mycket bättre ;) ha det jätte mysigt!!! kram

2010-04-23 @ 10:33:38 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback