Inte helt som det skall vara.

Jag har faktiskt inte mått så bra dessa dagar som gått. Igår fick jag ett sånt hemskt tryck på magen, som att hela magen knytit sig och det inte går att komma ur.

För några dagar sedan fick jag ungefär samma känsla, men då låg jag och sov och vaknade av det. Hela högra sidan var låst och kunde inte röra mig :/

Idag känns det helt okej, men är hemma och tar igen mig. Jag känner att jag får vara lite självisk när det gäller magen och min hälsa. Vi är ju faktiskt två i denna kropp nu för tiden.

Det bästa jag kan göra är att vara hemma, ligga i soffan och försöka vila. Men jag har alltid sådan ångest när det gäller att ta det lugnt.

Jag har ju ett jobb att sköta och även pengar att tjäna, men just nu är det nog bäst att tänka säkert.

Hoppas på att detta blir bättre. Men kroppen är definitivt inte van med att ha någonting mer än mig att bära på! :)

Martin sa igår att han tyckte att min mage hade växt på bara några dagar, och är ju självklart mycket därför man har ont lite överrallt.

Vi får bara hoppas på att Vår lilla flicka har det bra iallafall.




Kommentarer
yohanna

men hjärtat då! tänker på dig och hoppas att du mår bättre! puss!

2009-09-22 @ 09:14:47
lejjne

det lät inge bra gumman. men du gör helt rätt i att vara hemma, bättre att ta det säkra för det osäkra! :) <3

2009-09-22 @ 15:20:28
Miki

Det går säkert över snart ska du se, men som sagt - bra att försöka ta det lungt nu när ni är två :)

Snälla lägg upp fler bilder på magen, är så spännande att följa en graviditet tycker jag! :)

Sköt om ER! Kram.

2009-09-22 @ 23:42:03 | http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback