Första byxorna

Köpte faktiskt mina första mammabyxor igår på hm! Jätte sköna och det syns inte alls att det är något annorlunda med dem. Man börjar faktiskt bli riktigt stor runt magen. Man märker det mest när man provar kläderna man har hemma! :)

Var även iväg med Jeanette till Skopunkten där vi gjorde oss 6 kap.. 3 var då.

Mannen i huset är i Stockholm på kickoff, så nu sover man ju dåligt igen. kan inte sova utan hans värme. Han är som ett gift. Vill bara ha mer och mer.

Ikväll dock skall jag och tjejerna gå på bio, men först äta mat här hemma hos mig. Skall se den nya med Katherine Heighl.

Så imorgon kommer han hem, då jag får äran att hämta honom! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback