Vagn, säng?

Jag hittar verkligen ingenting som känns rätt. Blocket har jag kollat igenom, men inget. Var hos en familj med en vagn men den var rostig och hade ofräscha fläckar.

Babyland etc. har ju sina men är ju extremt dyra för att bara ha några månader. Finns där ingen annanstans man kanske kan hitta något i ett lite rimligare pris förutom blocket?

Säng vet jag inte heller. Hittade en jätte fin vagga med sänghimmel och allt var där var, men det är ingen som har hört av sig när jag skrivit och frågat, så antingen är den såld eller så vill dem inte ha den såld.






Kommentarer
Malin Salomonsson

Va härligt stor du är :) Saknar faktiskt magen ibland.

Jag rekommenderar en vagn med svänbara framhjul. Vi bytte vagn förra veckan och jag bara älskar vår Teutonia Mistral S. Köpte den på blocket för 4000 kr.

Sen har vi en vanlig spjälsäng som han älskar att ligga i :) Har en spelgrej över som han kollar på och somnar till ibland.

Lycka till med allt!

2009-10-23 @ 18:15:22
Linn

Swekidz.se . Där köpte vi våran vagn :)

2009-10-24 @ 12:14:09 | http://napmils.blogg.se/
lejjne

jag ringer dig ikväll efter jobbet babe :) så ska jag berätta ;);) <3

2009-10-26 @ 09:56:26 | http://lejjnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback