Uppdatering om oss.

Ja! Då går jag snart in i v.33, det närmar sig med stormsteg. Mina ben och fötter har börjat svullna upp så har köpt mig både ett par stödstrumpor och ett par nya skor. Så nu hoppas vi att det hjälper.

Hon har redan börjat sparka och röra sig ännu mer, så en väldig skillnad för bara några veckor sedan, då man var tvungen att koncentrera sig för att känna något. Nu går det inte att undgå vad som befinner sig där inne.

Det verkar bara bli fler som väntar barn nu tycker jag. Läser lite överrallt att tjejkompisar som man umgicks med förr är gravida. Så kul!

Satt senast idag i bilen på väg till jobbet och tänkte att man har en sån himla tur. Verkligen i Allt som har med kärleken att göra. kan inte förstå att jag verkligen skall ha barn. Jag skall ha barn med min själsfrände. I denna kropp som jag bär ligger en liten krabat som är både jag och Martin. Jag är gift. Hade inte ens kunnat drömma om att jag skulle förlova mig, och så går man och gifter sig. Vi skall flytta till radhus, han och jag. Allt har verkligen vänt på bara dessa år vi har varit tillsammans. Sen den dagen vi sågs har jag Vetat innerst inne att det var min andra hälft, som jag egentligen inte letat efter då jag inte trodde att han fanns. Han satt där framför mig i konferensrummet, och efter den dagen kände jag ett pirr i kroppen som jag Aldrig någonsin kännt förut.

Jag blev nervös för varje gång han ringde eller skickade sms. Och det blir jag fortfarande. När jag hör att han vrider om nyckelen i dörren sprider han kärlek i hela mig, och jag blir hel igen.

Detta låter säkert klyschigt. Men detta är inte ens i närheten av vad jag känner för min man och mitt liv.

Denna saga, som är sann, kommer Aldrig att ta slut. För jag har hittat hem!

 
Jag älskar dig!


Trackback