Säng, vagga eller babybay.

Åh! Vet inte riktigt vad man skall handla för en söt liten säng till den vackraste. Sitter och tittar runt lite vad som finns. Både på blocket och på andra sidor. Skulle så himla gärna vilja ha en vagga, ungefär som denna nedanför.
Tänk vad gulligt med en liten sänghimmel. Man kan sitta bredvid på en stol och vagga henne lite lätt till sömns.

Annars pratade jag ju om en sådan Babybay, ni vet den man kan ha precis bredvid din egna säng, men dem är ju så fruktansvärt dyra.

Hittade en perfekt på blocket för 1500. Nypriset är ca 3000 tror jag, men den var dessvärre redan såld.
Om det är någon som hittar någon söt liten säng så hör gärna av er, och med ett rimligt pris också såklart.








Kommentarer
Melissa

Grattis grattis till giftemål och bebis i magen! :) Du ser så fin ut! / Melissa från gymn.

2009-10-15 @ 11:49:21 | http://improveme.se/melli
Ewa Esbjörnsson

Hej Martina! Hoppas att allt är bra med er, själv är det bara fint. Saknar dig på Business Support, hoppas att du kommer och hälsar på snart! Läste någonstans att ni ska flytta till radhus. Spännande, var då? Kram från mig. / Ewa

2009-10-20 @ 15:42:58
Martina

Hej Ewa. Vad kul att du är inne och läser. Det är bara bra med oss.. saknar ju er såklart! Ja, jag kommer att hälsa på när jag inte har något uppdrag, det lovar jag! Vi flyttar till Lödde i maj! :)

Ha det toppen och hälsa så gott. kram!!

2009-10-22 @ 20:25:30
Linn

De där med sängar e svårt!! Jag har en knoppa vagga till min lilla sen ska de även bli en spjälsäng. Kolla knoppa.se, jätte fina och enkla att flytta om man vill ha den i annat rum.



Vilken fin mage du har, och vad brun du är!! Du haf bf 3 dagar eftet mig, tiden går verkligen för sakta nu... Vill ha lillbebis här nu.

2009-10-23 @ 10:16:29 | http://napmils.blogg.se/
Ewa Esbjörnsson

Hej Martina! Vilken mage!!!! Mycket bebis därinne. Jasså ni ska flytta till Lödde? Vad kul. Var i Lödde ska ni bo?

2009-10-27 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback