Möhippan/Svensexan augusti 09.


Tänkte lägga in lite bilder på den omtalade möhippan och även lite från Martins svensexa som jag har fått en del bilder på (Killarna har dock dem andra bilderna på Martin)

Jag blev överaskad ca kl 0800 på morgonen utav en massa tjo och tjim. Hörde någon som var vid dörren och inrusandes kom dem med sina tutor. Själv stod jag i shorts med bikini under. Trodde ju självklart att jag och Martin skulle iväg till stranden och bada och sola. Men icke. i själva verket skulle jag sätta på mig en prinsess utstyrsel, som för den delen var jätte fin, och ut mot stan och folkets park.

Martin blev överraskad några minuter efterråt av en bunt killar som stormar in och kidnappar honom. Ni ser på bilderna vad han gick ha på sig. Lite värre än mig får man väl allt säga. han fick ha både hörlurar och mask på sig, så det var värre för honom. Av alla fick jag höra att han skulle åka till sturup för att åka någonstans utanför Sverige. jahap, då får man inte träffa sin blivande på några dagar trodde jag, då dem sa att han skulle komma tillbaka på söndag, eller var det måndag?

Dem for iväg och vi blev kvar och åt det sista av frukosten som tjejerna tagit med sig.

Iväg med bussen till folket park med filt och en massa mat och dricka. 

Satte oss mitt på en gräsplätt och hade det helt underbart. Solen sken och Inga pinsamheter för min del. (För barnet i magens skull) :)  Så dem var väldigt snälla mot mig.

Vi spelade kubb och jag fick skriva i en hel del svar på frågor Jeanette (min tärna) hade gjort. Allting handlade om Martin och hans familj. och det gick väl sådär!

Sedan gjorde vi en hel del lekar. Som tex att få in så många maschmallows som möjligt och även försöka pricka en tampong i en flaska!!

Därefter blev det att gå runt och åka lite karuseller och även spela lite på lotterierna och annat.

Sedan fick vi åka hem en stund och göra oss i ordning och även sova lite. Hem till Jeanette och fick god drink och en jätte fin korg med massa go saker i ;)

In med tåget till stan, till Nathalies där vi åt fondue och en jätte god efterrätt!! Efter ett bra tag där blev det in till Harrys och ha det allmänt trevligt igen med både dans och goda drinkar!!!

En underbar dag och kväll med mina underbara vänner!! Kunde inte ha blivit bättre och är så glad att jag fick denna dag som alltid kommer att betyda jätte mycket för mig. Även Martin är överlycklig över denna dag som han fick!! Får komma till vad han fick göra någon annan dag! :)

Ett speciellt tack till den underbara faster Jeanette!! :D

 




Jag älskar dig gubben!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback