Lugn och avslappnad helg

Kan inte bli bättre. Jag och Martin har haft en underbar lördag, fredag också, men lördagen var helt perfekt från morgon till kväll.

Jag var på mödravårdscentralen i fredags och skulle göra ett test och se så jag inte hade en diabetes graviditet. Fick dricka sockerlösning och vänta i ca 2 timmar, men som tur var visade att allt var i sin ordning.

Fick även magen mätt och fick höra flickans hjärtljud som det också lät helt normalt.
Jag har dock haft väldigt lågt blodvärde. Då vi skrev in oss hade jag ett värde som låg på 142. Därefter hade det sjunkit enda till 115, så fick köpa hem järntabletter som nu har visat lite positivt.

Inte konstigt att man känner sig trött och hängig från dag till dag.

Lite nya tjockisbilder, Kan ni se någon förändring sen förra gången?



Imorse förresten vaknade jag kl 0700 och trodde att det var måndag, gjorde säkert lillan också.. Hon rörde sig likt en tvättmaskin i mammas mage.

Skulle egentligen bakat idag, tack vare kaneldagen, men som vi eller rättare sagt jag kände det så orkade jag verkligen inte, så det fick bli köpta från Coop istället. Var väl sådär lagom roliga.


Bättre och se skillnaden såhär kanske!!




Kommentarer
Ida

VACKERT!!! KRAM

2009-10-06 @ 21:47:45 | http://www.improveme.se/IdaE
M -- Har en liten bebis i magen!

fina magen :)

2009-10-16 @ 17:10:51 | http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback