Kan ni fatta..

Jag är snart i v. 30 och då är det bara 10 veckor kvar, om vi skulle säga att jag föder exakt v. 40! :)
Läste precis att det är väldigt vanligt att det kan ta upp till 2 veckor efter BF när det gäller förstföderskor. Men sådant kan man aldrig veta. Min mamma fick både mig och min bror precis den dagen som det var beräknat.

Jag längtar så jag dör tills vår lilla prinsessa får se ljuset för första gången.

Igår ordnade jag med kläder vi har köpt så har lagt in allting i garderoben, i storleks ordning.
Så man får lite ordning, för snart sitter man där och har bara någon vecka kvar och inte har gjort någonting klart.

Sängen är inte inhandlad och inte skötbordet heller. Men det köper vi nog i slutet av November. Vagnen är ju inte heller inhandlad kom jag på, men det får bli samma där. November är nog en bra månad att ordna det sista.

Vi skall också slänga ut en hylla vi har nu med en massa saker i barnrummet, för att göra plats för en slags skänk, med fler lådor där vi kommer att få plats med mycket mer kläder och annat.

Förresten. Vi kan ha blivit erbjudna ett radhus. Ett nybygge som kommer att vara klart i början på Maj. Jätte fin planlösning och även med gräsmatta och altan. Skola och sådant skall vara i närheten men skall få mer information om detta då hon skulle skicka all material till oss. Känns riktigt bra i magen denna gång!!






Kommentarer
Jessica

aa så roligt, tiden går så snabbt :)

snart sitter vi där båda på eh o bebisarna skriker haha :D

2009-10-07 @ 14:39:48
Martina

Haha ja! Men det är skönt att du också ska ha, är vi två! :P

Är det i februari du skall ha?

2009-10-07 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback