En charmig och vild liten flicka

Hon lever loppan i min mage för tillfället. Känns skönt med en livig krabat vill jag säga.
Martin höll sin hand precis vid naveln, och pang så hon slog till honom.

Nu kan man nästan se någonting som kan likna en fot eller hand. Själva avtrycket säger mig att det är någonting liknande.

Snart skall vi på andra Ultraljudet, det borde vara i v.32 och idag är jag i v.29, så man längtar ju så, då man förhoppningsvis kommer att få se en förändring. Och det mot det positiva såklart.

Nu har man fått mer tider på mödravårdscentralen, så blir ungefär var tredje vecka man skall gå dit och mäta magen och lyssna på hjärtljuden och se hur jag själv mår.

Känner mig lite bättre nu iallafall, men såklart man har ont i magen då den växer.






Kommentarer
Martin Lönneström

Jag är sååå stolt över dig!!!



Jag Älskar Dig min underbara fru!!!!



2009-10-01 @ 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback