Då flyttar vi också.

Då var det flyttedags igen! Känns såå skönt i magen nu. Vi har bestämt oss för radhuset i Löddeköpinge.
För er som vill se lite närmare på vart vi skall bo så kan ni gå in på denna länk:

http://www.kkb.se/CM/Templates/Article/general.aspx?cmguid=3b60e326-aca7-408c-bfe7-980ed7896554

Finns både planlösning och bofakta. Då dessa är nyproduktion så finns där inte speciellt mycket att kunna se ännu. Men man kan föreställa sig en del iallafall.

åh! Det känns helt fantastiskt. Tänk att först ha bott i ett åtta vånings hus, där hissen inte ens går enda ned och måste gå i källaren för att kunna ta sig upp med barnvagn eller annat, till att få bo på BP med gräsmatta och två soldäck. Även ett förråd på 8kvm och carport.

Inflyttning i början av Maj kommer det att bli och då har lillan varit ute i världen några månader.

Löddeköpinge ligger ca 15 minuter ifrån där vi bor nu, Arlöv. Och 2 mil närmare Stockholm! :)
är även nära köpcentrum Center Syd där dem har allt från Hm till Willys. Förskolan och skolan ligger ett stenkast från huset.

Detta bådar gott!




Kommentarer
lejjne

åååh vad roligt älskling!! grattis <3

2009-10-09 @ 10:47:03
Emelieé

Jaha, jo det tycker jag med! Förrut hade jag ett par gravbloggar jag brukade läsa, men nu har de redan fött så nu har jag bara en jag fortf. läser som har ungefär lika lång tid kvar som mig till BF.



Såg att du också väntar en flicka :) Mycket flickor i år verkar de som. Hoppas allt är bra med dig och magen :)

2009-10-09 @ 14:03:38 | http://emstheone.blogg.se/
Camilla Nyman /Tetra

Gud vad mysigt,då kommer du att bo i rätt kommun skoj!! hoppas att vi ses !

2009-10-09 @ 19:01:18
Matilda

Hej tjejen!



Ser att ni ska flytta till Lödde=) Jag flyttar till Kävlinge i Januari.... Vi måste verkligen ses när jag flyttat ner=) Ha det toppen! Kramar.

2009-10-10 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback