Väntans tider

Man går runt och bara väntar känns det som, försöker hålla igång som att städa (har det rätt så rent här hemma just för tillfället) eller gå ut och gå men inget ännu.

Lite fler inköp har gjorts i väntans tider. Martin var och handlade lite allt möjligt som kuddar och täcken och örngott. Bärsele och gosiga filtar.

Martin har ju kommit hem nu, kom igår. Så känns lite lugnare igen, och hon får Mer än gärna komma Nu. Man är alltid lika orolig när han inte är hemma och att vattnet skulle gå eller liknande. Vill inte vara med om det utan honom, men tyvärr är det som det är för tillfället.

Man känner ju sig mer och mer gravid för varje dag som går, och på ett sätt känns det som att hon kommer att komma snart, vet dock inte varför.

Pratade med min barnmorska igår i telefon och hon sa att Tänk, det kanske till och med blir ett November barn.

Nedanför är en del av inköpet min kära man köpte. (sängen är bäddad och klar också)





Den Stora magen som snart är väck tyvärr, har ju faktiskt varit väldigt mysigt med att ha den och känna sparkar och rörelser. Men så andra sidan kommer det blir skönare att kunna gå normalt och kunna ligga på mage när man skall sova eller så.







Kommentarer
lejjne

jaaaa kom ut nu lilla sessan <3

2009-11-27 @ 13:27:47
Julie

Va fin du är Martina! Det ska bli superkul att se henne. Lova att lägga upp bilder fort hehe

2009-11-29 @ 18:11:40
Lotten

Du har en otroligt fin mage. Du är vacker när du är gravid! =)

Lycka till, följer bloggen med spänning..

2009-11-29 @ 21:59:48
Maja

va kul du hittade till min blogg :) då får jag ju följa din också, kul och följas åt :) vilket forum var det du hittade mig i? jag tycker jag hänger på familjeliv hela tiden haha.

Så det är en flicka du väntar? :) själv har jag ingen aning om vad det blir..

du har en riktigt fin mage! :) vilken vecka är du i nu?

2009-11-30 @ 12:03:15 | http://majapirayan.blogg.se/
Martina

Lotten: Tack så jätte mycket.. jag älskar verkligen att vara gravid, men vill ju såklart ändå ha ut henne istället! :)

2009-12-01 @ 10:51:35
Emelie

Gud vilken gullig leopard body :)

Snart kommer hon, weeei!

2009-12-01 @ 10:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback