Inget ännu.

Nej, inget har hänt ännu. Är fortfarande kvar hemma och bara väntar och längtar.

Martin åkte upp till Halmstad nu igen med jobbet och kommer hem igen på torsdag, om det inte blir tidigare såklart. 

Saknar honom något otroligt varje gång han åker.. men jag vet att det inte är för alltid, jag får ju se honom snart igen.

Vi har fortfarande inte hittat något skötbord, då vi inte vet vad som är bra och dåligt. 
Någon som vet på ett ungefär? 
Vi har tittat på ett ihopfällbart som man kan ha på toaletten, som både har skötbord och badbalja. Men då måste man ta bort baljan först för att fälla ihop den, kändes inte jätte bra. Sedan har vi sett något man kan sätta upp på väggen, men då vet vi ju inte hur vi skall sätta upp det då vi inte får borra i vårt badrum. och sedan ett sådant vanligt, som man kan ha inne i rummet.. men då är det inte nära till vatten. Så det är en djungel rent ut sagt. 

Vi hade ju bestämt oss för det ihopfällbara. Men sedan när vi kollade på det igen igår så kändes den inte allt för bra. 

Denna nedanför, den svarta. Jag undrar om det kan vara något? 


 





Kommentarer
Catty

Hej :)

Ville bara skriva att jag har tittat in på din blogg nu ett tag och läst om alla era små upplevelser. Innan flickan har hunnit titta ut så ville jag bara skriva att jag verkligen önskar dig lycka till.



Puss och kram Catty

2009-11-25 @ 08:51:40 | http://catty.blogg.se/
Martina

Catty: Tack så jätte mycket! Jag hoppas på att hon kommer snart :)



Hoppas allt är bra med dig.

Kramar!

2009-11-25 @ 09:21:03
Catty

ja, det hoppas jag också på för din skull :) men hon kan väl vänta tills imorgon så att martin har kommit hem med :P hehe :)



jo, det är bra med mig :)



aww jag förstår att ni längtar.. :) blir det jul här i malmö eller uppe i stockholm?

2009-11-25 @ 14:53:31 | http://catty.blogg.se/
Ewa Esbjörnsson

Hej på er! Kul skrivet Martina. Ang skötbord så verkar den svarta hopfällbara historien vettig. Lycka till, ser inte ut som om du har glömt ngt, du verkar verkligen förberedd. LYCKA TILL!

2009-11-25 @ 15:27:02
Martina

Catty: Haha ja, jag tänkte också det. Hon får Gärna komma imorgon eller mot helge, blir perfekt! :)

Det blir jul här nere, mamma kommer ned med hennes sambo så det ska bli jätte kul! Så därför hoppas man ännu mer på att hon kommer innan Jul.. så allt är klart : )

2009-11-25 @ 15:59:49
Martina

Ewa: Ja, jag tycker den verkar bra jag med. Men sen så har vi faktiskt känt på den på Ikea och kändes inte allt för stabil tyvärr.. så vi får se. Men vi hittar nog något till slut.



Tack så mycket!!

2009-11-25 @ 16:00:58
Maria

Om ni har tvättmaskin eller nån bänk i badrummet rekommenderar jag en skötbädd bara. Den lägger du bara på och så kan du ta bort den när den inte används. Bättre än att hålla på att borra upp nåt, köpa skötbord ni har i annat rum.. ni ska ha tillgång till vatten (enklast i badrummet) och det är inte såå fräsht att ha bajsblöjor i en hink i sovrummet flin :P

2009-11-26 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback