Idag går Martina in i v. 35

Dessa veckor går så himla fort. Man sitter och läser om både hur jag och barnet kan tänkas må. Hur mycket barnet växer och utvecklas. Och helt plötsligt går man in i en ny vecka med nya äventyr framför sig.

Det står att mamman kan ha svårt att sova på nätterna och liknande. Men jag vaknar mest av att jag är kissig, och kan därefter somna om direkt. Så jag känner inte mycket skillnad där. Det man känner mer nu är när hon är vaken och när snuttan sover.

Och tydligen är det så att så hon är vaken nu i magen, så kommer det ungefär vara utanför också. Så det blir inte mycket vila med andra ord. haha!

Jag känner mest av i benen och fötterna än, att det blir svullet fort så fort man står ett tag. Lite känns också längst ned på magen att det sticker till och även i ryggen lite. Men jag har haft en udnerbar graviditet, och skall inte alls klaga på något sätt.

Och mycket har man att tacka sin man för också, som tar hand om mig så mycket som han gör! Tack älskling.



Trackback