6 veckor, och det tickar nedåt..

Det är idag som jag går in i v. 34. Så alltså är det 6 veckor kvar tills det beräknade datumet, som ju är 23 December. Sedan kan där bli både tidigare eller senare såklart. Fick jag bestämma så skulle det antingen få bli några dagar innan eller i Januari. Bara en önskning... Som kanske slår in? :)

Inatt hade jag lite svårt att sova dock. Hon sparkade till flera gånger (då hon ligger med huvudet nedåt så är ju fötterna uppåt) på mina revben, och Det är ju inte jätte skönt alla gånger. men jag klagar inte.. icke då.

Springandet på toa fortsätter. Kissig direkt. Det kan kännas direkt efter att man har varit och kissat att man behöver gå igen.

Sedan får jag sådanna ilningar och stickningar längst ned på magen som kommer och går.. men såklart klagar jag inte. :) Detta är bara mysigt, att vara gravid. Jag känner redan nu att jag kommer att sakna att ha magen. trivs väldigt bra med den och ät Väldigt stolt. Men sedan har jag ju något Ännu finare att visa upp.

Jag och Martin funderade på att göra ett till UL men då med 3D/4D. Han har visserligen bokat tid för det på måndag, men sen så kändes det lite onödigt. Det kostar ändå 1700:- och hon kommer ju ut till oss snart ändå, Men sedan tänker vi att det är ju ändå vårt första barn ochkan vara en upplevelse det också. Men vi får se.


4D-Ultraljud upplevelse




Kommentarer
Malin - Mamma till Lily

men.. så dyrt. här är det gratis att göra sånt 3d/4d

2010-04-21 @ 23:54:33 | http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback