Vi får åka hem

Ja. I eftermiddag kommer vi att bege oss hemåt. Allt har nu gått jätte bra och Ella går jätte bra att mata nu med bröstet. Nätterna har gått så himla bra, hon vaknar ungefär var 3:dje timma eller något tidigare och vill ha mat. Efter det så somnar hon om så sött och hon är Så himla duktig.

Hon börjar växa till sig mer och mer och börja bli riktigt mysigt rund på magen, och är ett mycket gott tecken på att hon får i sig bra med mat.

Martin min är så himla duktig han med och är en riktig kämpe. Han finns där hela tiden och han är så himla duktig med vår lilla dotter. Skall bli kul att få lägga upp en massa bilder på henne och oss.

Skall bli så skönt att äntligen få komma hem, så vi får sova i vår sköna säng och Ella får inviga sin egna säng.
Jag och Martin har sovit i en 90 säng tillsammans dessa dagar. Finns visseligen en soffa som är bäddbar men vi sover mycket bättre när vi får sova tillsammans.

Jag sitter själv här nu på hotellet och är nyduschad och redo för att snart kunna mata gumman igen.
Martin är iväg på några kundbesök och kommer i eftermiddag igen. Han är så duktig där med, han kämpar för oss och vill att vi skall ha det bra. Han var väldigt vemodig med att han skulle upp till Halmstad nu men tvingade iväg honom då jag vet att det kommer kännas skönt för honom sedan.

Förhoppningsvis så kommer faster Jeanette och farmor Erna på besök när vi kommer hem. Om vi känner att vi orkar, men det gör vi säkert en stund. Klart att dem skall få träffa henne och Ella vill ju självklart träffa dem också.

Om lite mer än en vecka är det julafton och min mamma, mormor, och Lennart kommer ned. Så skall bli så underbart att få träffa dem igen, och att dem skall få träffa stumpan och få pussa och krama henne så mycket dem bara vill.
Ni är mer än välkomna skall ni veta.

Ha det så bra nu alla så hörs vi när vi är hemkomna och bilder läggs upp.

//Kram från oss alla tre



Kommentarer
Faster Marianne

Härligt att allt går så bra! Längtar efter bilder!! :-) KRAM

2009-12-14 @ 15:05:31
Faster Jeanette

Självklart kommer vi och hälsar på er idag!! Snäll som jag är så har jag med mig Spaghetti och Köttfärsås =)

2009-12-14 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback