Väntar med spänning

Nej, det har inte kommit någon liten prinsessa ännu, och vi väntar med spänning. Minsta lilla onda man har i magen tror man att det kanske är dags, men icke.

Man har blivit så otålig känns det som fastän att det ändå är ca 20 dagar kvar till beräknat. Det var mer för att både barnmorskan och läkaren sa att det säkert snart är dags och att det kan ju faktiskt till och med bli ett November barn. Detta har satt sig i huvudet och tror därför att det kommer att ske snart.

Kan ju till och med bli övertid för den lille krabaten. Men det hoppas jag inte.. Om jag skulle få bestämma så vill jag gärna att hon kommer ut några dagar innan julafton, så vi kan få fira den allihopa. Mamma och hennes sambo kommer ned den 23 december och skulle därför vara perfekt.

Man ser den lilla sängen som står i vårt sovrum som hon skall ligga i varje morgon och kväll och kan inte fatta att där kommer ligga en mysig, kramgo och varm liten flicka om några veckor.

Vi får hålla tummarna allihopa.




Kommentarer
Caty

Jag hoppas att hon tittar ut snart stumpan :)

2009-12-01 @ 11:55:48 | http://catty.blogg.se/
Maja

aha just det :) förstår det! vi var också nyfikna men vi lyckades hålla oss från att ta reda på det.. men jag har ingen aning om vad det kan vara. Dock gissar alla på pojke så vi får väl se om de har rätt ;)



v 39+2 idag och jag sitter här med onda förvärkar som inte är nådiga hehe.. började i natt. Så vi får se vad som händer framöver!



Nä jag slutade jobba i början på oktober pga tungt fysiskt jobb. Gått på havandeskapspenning fram tills för nån dag sen, nu föräldrapenning. Du då?

2009-12-01 @ 12:15:47 | http://majapirayan.blogg.se/
Ewa Esbjörnsson

Hej Martina! Jag är så nyfiken att jag försöker gå in och läsa på din blogg varje dag. Tänk att snart ska vi få se ett foto på er lilla baby. Idag har jag varit på TPIM i Malmö och det var två nyblivna mammor där och hälsade på med sina små godingar. Det är så mysigt. Hoppas att "lilltjejen" kommer till världen innan jul. / Kram från Ewa

2009-12-02 @ 14:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback